Din beställning

Hjälp med att lägga en beställning

Att lägga en beställning på indeSHOP går snabbt och är okomplicerat . Vår beställningsprocess består av högst sex tydliga steg där du kan göra alla dina inställningar. Din beställning kommer endast vara slutgiltigt efter din bekräftelse. Innan du bekräftar, kan du fortfarande ändra allt enligt dina preferenser.

1. Välj den produkt du vill ha

  • Genom att klicka på knappen ”Lägg i kundvagn” kommer din produkt att läggas till i din kundvagn. Om du vill beställa mer än en, ändra helt enkelt kvantiteten. Du kan göra det direkt på produktsidan eller senare på din kundvagnssida.

  • Klicka på ”Fortsätt handla” för att gå tillbaka till butiken.

  • Ändrat dig? Klicka på ikonen Papperskorgen i den vänstra kolumnen för att ta bort en produkt från din kundvagn.

  • Shoppat färdigt? Klicka på ”gå till kassan”.

2. Välj kassametod

  • Du kan välja att göra ett engångsköp, utan att skapa ett konto, eller att registrera dig, vilket innebär att ett konto kommer att skapas för dig.

  • Klicka på ”Fortsätt”.

3. Ange dina betalningsuppgifter

  • På skärmen ”betalningsinformation” kan du ange dina adressuppgifter. Vi kommer använda denna information för att skicka beställda varor. Fält markerade med en asterisk (*) är därför obligatoriska.

  • Om leveransadressen inte är samma som adressen från din betalningsinformation, klicka ”skicka till annan adress”.

  • Har du skrivit in alla dina uppgifter? Om så är fallet, klicka på ”Fortsätt”.

4. Ange frakt adressuppgifter om tillämpligt

  • Om du har angett på betalningsdetaljer att din beställning ska levereras till en annan adress än faktureringsadressen, kan du ange din fraktadress och detaljer på den här skärmen.

  • Klicka på ”Fortsätt”.

5. Välj betalningsmetod

Du kan välja mellan följande betalningssätt:

  • Betalning med VISA eller MasterCard kreditkort via en säker anslutning
  • Paypal

6. Kontrollera och bekräfta din beställning

Detta steg ger dig en översikt över dina orderdetaljer.

  • Är allt korrekt? I så fall kan du komplettera din beställning genom att klicka på ”Gör beställning”.

  • Vill du ändra något? Klicka på ”ändra” i den högra kolumnen för den del du vill ändra.

Order statusuppdatering via e-post

Så snart vi har mottagit din beställning, får du en orderbekräftelse via e-post. Denna orderbekräftelse kommer lista alla orderdetaljer. Vad händer om du inte får detta mejl? Kontrollera din spam-inkorg eller kontakta vår kundtjänstavdelning.

Avbryta eller ändra en beställning

Vill du ändra eller annullera en order som du har placerat? Vänligen kontakta vår kundtjänstavdelning.

Ordern har redan skickats? Om så är fallet, kan du vägra leverans från brevbäraren, och informera oss om att du inte vill ha dina varor. Efter att paket har returnerats till oss, kontaktar vi dig för att diskutera en lösning.