Garanti & defekter

Om varan visar sig vara defekt omedelbart efter mottagandet, ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Om vi kan åtgärda felet, kommer att vi erbjuda dig en lämplig lösning.

Om paketet anlände skadat av transportföretaget, kontakta oss inom 48 timmar efter mottagandet.

Defekt efter mottagandet

IndeShop överensstämmer med garantivillkoren för varje leverantör. På produktsidan eller på leverantörens hemsida kan du hitta de garantiperioden och villkor för varje produkt.

Vänligen kontakta vår kundtjänst  med en bild av den skadade objekt eller del. Om garantianspråket beviljas, kommer vi att be dig skicka produkten tillbaka till oss, varefter produkten kommer att repareras eller ersättas.

Returkostnader

Om felet visas inom 90 dagar efter köpet, betalar vi tillbaka kostnader och kostnaderna för att skicka dig den reparerade produkten eller ersättningen. Om felet uppstår efter 90 dagar efter köpet, kommer att du behöva returnera produkten till oss på din egen bekostnad.